VIDEOINLÄGG?

♥God morgon! Vaknade för ett tag sen så nu sitter jag och äter frukost!:)
Jag har skaffat videofyme.me så jag tänkta testa att göra ett videoinlägg, nån gång;)
Vad tycker nì?
Jag vet! jag har inte varit så "uppdaterad" på sistone men det ska det bli ändring på! Lovar er♥
Idag ska jag gå och heja på min kusin som springer med sin skola, dom tävlar mot andra skolor så då måste dom ha lite stöd ju!
Har gjort en(två) ny blogg med Baffy(<3):
ThaiOfSweden.favs.se 
ThaiOfSweden.blogg.se

Vi har inte bestämt oss för på vilken hemsida vi ska ha bloggen..? Vilken hemsida är bäst tro?
Men aja o.O
Ni får ha en toppen dag då♥
P&K meeee♥
(bloggar via mobilen senare!(:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0