Outfit;

Hej!^^ Tänkte visa dagens outfit och berätta Fredagens planer;
På Fredg ska jag till några släktingar i Enkäping och dom är delägare av ett café i 50-60-tals tema och dom ska ha ett bil lopp, med BARA 50-60-tals bilar och i loppet kommer det finnas olika "stationer" där man kan leka har skoj fika m.m och då ska vi stå vid en sån
"station" och vara "funksonärer"- som dom vuxna säger? Men då ska man vara utklädd men har inget än så länge! Ska åka och köpa något på Fredag direkt efter skolan för vi åker typ på eftermiddagen:)
Men nu måste jag skynda mig, det är ju skola idag... Så puuuussss och kraamm på er!<3
PS;
Ska till Denise idag så vet ej om jag hinner blogg- ska öva till prov och kanske träffa nån(<3)!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0