Nytt+Film;)

Hej!^^
Mår mycket bättre nu så imorgon ska jag gå till skolan;)
När mamma kom hem ifrån jobbet(jobbade bara till 2) så hade hon köpt en liten present åt mig;
En brun snygg väska! Exat en sån jag har önskat mig!:D<3 Taaaccckkk mamma!<33 I Love You Most Of All!!<3
Men en liten stund efter mamma hade kommit hem somnade jag och har sovit i 2 timmar!:D Sen har jag kollat på TV, ätit nötter och sovit lite mer;D HeHe-
Är man trött, är man trött!
Men nu ska jag sätta mig och kolla på film;
Twiligt 1:an, få se om jag hinner se 2:an?
Vädret hat varit en del av min "trött het" för när vädret är dåligt, är jag trött och hängig och inland mår jag riktigt dåligt..
Hoppas vädret är MYCKET bättre imorgon!:)
Puuuuuussss på er!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0