HEMMA!

Hej!^^ Nu har jag kommit hem, om jag ska vara ärlig har jag saknat mamma lite(<3) Jag sitter och skriver på min novell: "En dröm som går i uppfyllelse"
Och dricker apelsin saft! Senare ska HELA familjen komma gem till oss och då ska vi gå och grilla på gården;D Så härligt väder idag ju? Har ni också ett härligt väder hos er?:) Jag hade super roligt igår! Vi gjorde allt möjligt som går att göra hos Tidanke!:D<3
Det är några som är med i "Dagens Blogg" men ingen av er, som ar anmält sig har skrivit om tävlingen i sin egen blogg..?
Ni får ha det så bra!(ÄLSKAR ER!<3)
P&K mee


Kommentarer
Postat av: Malin Wallin

sv: Tack så mycket! :)



Jo jag kan nog fixa en header till dig gratis om du vill det :D

2012-05-20 @ 14:13:47
URL: http://mwallin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Tack, vad glad jag blir! ^^

Jag har gjort min design, headern och allt det där, men själva grunddesignen har Amanda Thunberg gjort, och jag hämtade den på www.designadinblogg.se/gratisdesign

Puss & Kram

2012-05-20 @ 14:28:19
URL: http://amkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0