FULLT UPP!

Förlåt för dålig uppdatering men det pr lite mycket just nu.. Imorgon åker mamma, med sitt jobb på en kryssning!:)
Så vi har myst hela tiden sen jag kom hem, köpte Thai mat, kollat på film, hjälpt mamma o packa-.-
Vi har fått en ny kille i vår klass, Jakob!
Han gick i 5A, jag går i 5B(det finns ett ord för det men kommer inte ihåg det!?)
Men i allafall, Jakob är riktigt snäll och har REDAN en "flickvän" ifrån klassen!:D
Fick reda på det idag, fast hans "flickvän" är en av min riktigt bra vänner! Jag kan bara säga att jag vart helt paff!;)
Men nu ska jag välja kläder tills imorgon ta en dusch, sköönt(<3)
P&K meee!
Bild:
Längesen det var Denise<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0