FATTAR INTE!

Jag fattar inte!? Jag är med i (typ) tusen "Dagens blogg" och sånna tävlingar men aldrig blir det jag! En gång var jag sen första som kommenterade! Är det för att jag inte har en "riktig" header och bakgrund? För då har jag något att berätta:
Jag har gjort en header som jag skulle vilja ha men den funkar ej! Så jag vill ha en annan men det är SVÅRT! Jag hade bara gjort en på "paint" förut men skulle gärna vilja ha en fin header, färgglad, vintage kanske? Jag gillar sånt,
Amkla.blogg.se har haft en SUPER fin header! Om man går in på den bloggen går tillbaka nån sida så ser man den, hon har gjort en "före-och-efter-bild" för att visa skillnaden:)
Men nu vet ni lite i alllafall :)
NATTI NATT<3!^^


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

SVAR

Hej sötis :) Nu finns vinnaren uppe av dagens blogg! Kika in om det blev du och anmäl dig gärna till den nya tävlingen också ;) Du hittar den här: http://vadfanskajagheta.se/2012/may/tisdag-dagens-blogg-1.html

Kram!

2012-05-08 @ 15:34:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0