SHOPPING I GLOBEN-MIN DAG

Hej alla! Jag har varit hemma idag, varit på möte i GLOBEN. Efter mötet gick vi runt och shoppade. Hittade mycket men köpte bara en sak:

En ny skin-jacka från Kappahl, älskar den♥ Perfekt till sommar, vår! Lite stor var den men aja.. -.- ♥.♥
Dagen's planer:
• Städa rummet
• Göra matte
• Gå över till moster, vet inte varför hon ville det bara?
• Planera helgen!:D
• Äta good middag, vad vet jag inte men att den ska vara good har jag bestämt mig för!
En dålig sak... Jag har klippt lugg..?! Jag trodde det skulle bli bra för jag har haft det förut men nej...!! :( Jag får leva med det nu..
Hoppas ni har en rolig Fredag's kväll/eftermiddag!;D
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0