PAUS!

Hej! Jag satt och pluggade men det vart "för mycket" så jag tog en paus och valde kläder tills imorgon, FREEDAAG ju!:D Jag hade valt alla kläder men så kom jag på att mina skor kanske inte funkar till byxorna så jag skulle sätta på mina skor men då såg jag mammas "KILKLACKAR"! Haha! Så såklart testade jag dom, för typ hundrade gången! Det var lite "herre Gud" i början men den gick det super bra,kanske till och med hade kunnat sprungit, eller?! HeHe, nejj? Men i alla fall, jag tyckte det såg lite roligt ut när jag hade "KILKLACKARNA" och det tyckte mamma också för när jag visade henne skrattade hon. Det har varit lite "bråk" i skolan mellan tjejerna, som vanligt men det är inget jag orkar ta upp nu, jag är för trött och förresten ska jag plugga mer.. Enligt mamma och min skola.. -.-
Ni får ha en bra Torsdags kväll!:)
P&K( min nya avslutning, P&K: PUSS & KRAM ;D) ledsen för dålig bild:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0