Otur..

Hej bloggen! Jag har så otur! Jag skulle på pizza kväll igår men det gick inte för jag känner mig dålig så jag stannade hemma. Jag tog tempen och då hade jag feber, 39.4! Senare på kvällen testade jag igen, 40,2?! Allvarligt! Både feber och hostan!*host*.. :( så jag låg bara i soffan och tog det lugnt.. Det värsta var att jag kännde mig så yr att jag inte orkade göra någonting...Det blir ingen bio heller, vi ska ta det nästa helg. Så idag ska jag kolla på tv, äta lite gott och sovaa! Imorgon skulle jag träffa några "nya" släktingar som kommit till världen! Om ni förstår.. :D Eddie och Evelina tror jag dom heter! Gulligt♥
Hoppas ni har en bra lö..*host*
Lördag!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0