Min vecka

Hej bloggen! Förlåt för dålig uppdatering ,det har varit för mycket läxor helt enkelt! Inte bra.. :0
Men jag tänkte göra en kort sammanfattning om min vecka:
Måndag:
Det vanliga, eller jag kommer faktiskt inte ihåg.. :P
Tisdag:
Bestämde att jag, Wijitra, Sofia, Nicole och Kamila ska på bio på lördag!:)
Onsdag:
Hade idrott, efter vart det bråk bland tjejerna(som vanligt efter idrotten)
Torsdag(idag):
Dom som var med i bråket, är nu vänner(igen)! har haft prov och bokat biljetter till bio!
Fredag(imorgon ju):
Hemkunskap, tror vi ska göra hamburgare! Ha prov.. Efter skolan drar jag hem till en kompis♥ och ha pizza kväll och kolla film på 3D tv! Sjukt kul!:D
Mer om imorgon kommer, imorgon! Nu ska jag öva till prov, matte..
PUSs
Har färgat håret brunt! Bilder kommer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0