MIN DAG-MÖTE MED TJURIG GUBBE

Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag sitter inne och kollar på tv. HaHa! Jag har varit ute hela dagen, typ.. Vi har gått vi vattnet, klättrat, ramlat från berg.. Och köpt lite grejor!;) Vi gick på ett mysigt café där jag tog en hjärt-formad bakelse med vanilj fyllning och en apelsin dricka, vad det kallas för vet jag inte? Men gott var det i alla fall♥!
Men det var en arg farbror(gubbe) som klagade på allt. Vi fick inte gå på gräset, inte vi bergen eller vid vattnet. Han kan knappast bara äga marken där vi gick? Nej! Han var bara en farbror(gubbe) på "ret-humör"... :P
Men nu ska vi göra våfflor! Har längtat efter det hela dagen! Det kanske kommer lite bilder senare på MINA våfflor ;D
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0