Fräsch!

Tjena Bloggen! Klev nyss ut från duschen, såå skönt! Jag tvättade och sköljde mitt hår flera gånger! Det är ju så skönt när man ska sitta/stå och massera in schampot/balsam i hårbotten :) Jag hade jätte roligt hos "kusinen"! Jag fick träffa hennes nya kille, som är skit snäll och fick se hennes/deras nya, snygga lägenhet! Jag vill bo så när jag flyttar hemifrån! Dom hade tv i typ vart ända rum, badrummet, vardagsrummet/köket, sovrummet, gästrummet..! Inte dåligt när man ligger i deras bubbel badkar(eller vad det heter?), med tända ljus överallt och så får man kolla på sin favorit film/serie eller något annat. Man kan också kolla när man sitter på toa..!:D hehe funny.. :)Då måste man sitta på toa länge.. Men i alla fall. Jag vill tipsa om en blogg som jag läser dag och natt! Ne, men ofta i alla fall!
Victoriaheisterkamp.blogg.se
En hel skön tjej som också är riktigt snäll. Läs hennes blogg, tänk:
"Amanda hade rätt!" och le!:) hehe""!
Men nu ska jag välja kläder till imorgon, blir troligen mina mörka jeans, linne och en vit top med "peace-märket" i svart på och min reggae kofta som jag fick förra julen<3 Min moster och kusiner har haft löss så mamma har kollat i mitt hår, snyggaste tofsen fick jag då!;O

PUSS och god natt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0