Sorry!+PLANER;

 Hej!
Förlåt för min dåliga uppdatering men min mobil har varit DUM så den har vart inne på lagning och nu ska allt vara fixat, hoppas jag!♥ Och eftersom jag bloggar väldit mycket ifrån mobilen har det blivit såhär..
(Det var dom dåliga nyheterna, nu kommer dom nyheterna, som är bättre men sådär?)
Imorgon ska jag, Tobbe och Klara till Gröna Lund!:D Det ända negativa är att det ska vara regnigt imorgon, men lite(mycke?) får man ta!♥ HeHe!:)
Eftersom jag inte har varit så uppdaterad tänkte jag göra detta till ett rätt så "långt" inlägg, och berätta om min vecka(i allafall dom senaste dagarna!)
I Onsdags var skolan som vanlig, men vi hade idrott och då spelade vi bränboll och jag gjorde 2 "homerun" eller vad dom nu heter!:D
I Torsdags var Sofia hemma hos mig och vi lekte med bilder och bara skrattade ihjäl oss till slut, och åt världens godaaste muffin-kladdkaka!?<3
I dag har vi haft hemkunskap och vi gjorde rabarberpaj... Inte min favorit -.- Men smuldegen var super god med vanilj glass!:D Direkt efter skolan gick jag hem och då hade min mobil kommit hem!(äntligen!:D) Så jag vart jätte glaad!!^^ Har beställt ett rött/rosa skal till mobilen också som är mjukt, silikon troligen!;)
Har hittat en "ny" blogg som jag började följa för nån timme sen;
Emlas.blogg.se
Söt tjej(tonåring:D) som bloggar om livet, och gtar VÄLDIGT fina foton!
Hur mycket pengar brukar ni ha med er till Grönan? Imorgon ska jag ha med mig... Typ 600-700 KR!;) Låter det rimligt?
Målade mina nagalar idag, lite(mycket) slarvigt i "chock-rosa"! HeHe♥
-----------------•
Så det var det inlägget jag lovat er;)
Kommer fota räät mycket imrogon(om det inte regnar) så håll utskick efter Grönan bilder;P
Kramar Amanda!♥
(bild kommer i nästa inlägg!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0