2012-06-02

Hej o god morgon!:)
Vaknade väldigt tidigt idag, för att mamma var tvungen att gå tidigare till jobbet...
Det ser ut som om det ska regna idag, får ta med mig regn-jacka och ett paraply!;)
Det blir bra!
Kommer kanske, om ja hinner visa dagens outfit. Vilket är;
· Mjukis byxor
· Linné
· Canada kofta
· Sturmpor(tjockisar)
·
Regn-jacka?
Och sen har jag min bruna väska där min mobil, plånbok och paraply ligger i!♥
Tror det kommer bli roligt idag!:D Hoppas det i allafall o.O
Längatr tills jag får ta bort mina örhängen, vill ha andra NUUU!HeHe!
Nu ska jag få något i magen, är huungriig!^^
Kram Amanda!:)♥


Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; hej tack detsamma :) asså jag går in på datan efter och ändrar. Nej det kan man inte :)

2012-06-02 @ 10:35:30
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; haha yes :D

2012-06-03 @ 18:03:13
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0