SJUK..

Ledsen för dålig uppdatering, för jag st haft mycket att göra.. Men idag ligger jag sjuk.. Igår skulle jag sova hos Tidanke men jag ringde mamma typ vid 9.00 och sa att hon skulle hämnta mig för att jag mådde illa, hade skit ont i huvudet och då hade jag ingen lust att stanna.. -.-
Så nu ligger jag sjuk i soffan, och kollar på tv, och idag ska jag äta vårrullar! Gud vad jag har längtat, jag ÄLSKAR verkligen vårrullar, men chili sås såklart!:)
Igår hemma hos Tidanke var vi ute för det mesta och då ramlade jag mit på en trottoarkant, så mina byxor gick sönder(vid knät), och jag började blöda men ej så mycket.. Klantiga jag.. -.-
Aja nu ska jag göra(få,haha) frukost för min mage skriker efter mat!;)
P&K


Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & vardag ]

Hej på dej! Kan du kolla in mina senaste bilder, och kanske slänga in lite kritik i en kommentar också? Skulle bli sååhäär glad då! kram ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/april/blatt-2.html#comment

2012-04-17 @ 20:23:56
URL: http://twinstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0