PACKAR..

Hej sötnosar!
Håller på för fullt hemma och packar väskan tills imorgon då jag ska sova hos Denise:) Vi ska hitta på en massa kul! Vi ska t.ex. På kvällen kolla på två "gamla" filmer, GREASE 1-2! HaHa:D
Ska bli riktigt niice i allafall! Dom(Denise,hennes pappa,och deras Volvo:P) kommer och hämtar mig strax efter klockan 9.00! WOW.. HeHe...
Skoldagen har varit riktigt bra. Vi har haft idrotts dag hela dagen så vi har varit i Älvsjö skogen och haft tipspromenad, lekt lekar och var den ända klassen som fick påsk godis av sin lärare;D Senare på fritids fick vi glass och bullar! Rena lyxen eller vad?! Min klass ska anordna en musikal och idag fick vi också reda på vilka roller vi ska spela. Jag fick den rollen jag vill ha, Vilma!<3 Musikalen handlar om en grupp ungdomar som ska anordna ett disco och själva musikalen är dom timmarna innan discot börjar och i början av det. Vilma(min roll) är den som organiserar det mesta och det är hon som står för all musik! Vi ska uppträda på öppet hus i skola.
Det dåliga med dagen:
Vid två/halv tre tiden typ vart min kompis sur på mig, varför vet jag inte eller någon annan och när jag pratar med henne svarar hon inte.. Känner mig elak.. Men ändå ledsen för att hon ignorerar mig när jag försöker säga förlåt för vad jag än har gjort.. Aja..
Hoppas ni har haft en bra Torsdag!
DET ÄR PÅSK LOV NU!! JIPPI!<3
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0