NYTT SKAL?!

Haló! Jag sitter och letar efter ett snyggt skal till min mobil(iphone 3GS)! Så om ni vet en bra hemsida/äffar så kommentera eller maila till:

[email protected]

Jag vill helst ha ett silikon skal!<3 Men vanligt går också bra:)

Inte för dyrt heller.

Mitt skal ända skal:


(Fotat med webcameran)

Jaha, vad ska jag säga nu?
Joooo:
Amkla.blogg.se (<3)
Älskar den bloggen, och ofta har tjejen som äger bloggen, Amanda tror jag hon heter (<3), sjukt fina kläder på sig!♥

Men ni få harre så bra!
(Imorgon är det skolaa så jag måste lägga mig tidigare.. slut på Påsklovet:S)

kiss and hug's from Mee♥


Kommentarer
Postat av: ellie

amanda♥

2012-04-15 @ 22:06:01
URL: http://miniellies.blogg.se/
Postat av: emma

God kväll! Hoppas du haft en bra helg :).

Just nu har jag frågestund i min blogg,

så du får gärna ställa en fråga eller två.

2012-04-15 @ 22:09:34
URL: http://bommmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0