MIN DAG:

* Gått i skolan
* Vart hemma hos moster♥
* Ätit middag på en resturang!Namn,namn :)
* Badat
* Fixat naglarna(målat dom,klippt mm)

Och till sist ska jag...

SOVA!<33

hehe, och jag vet att på den sista tiden har det ej vart så bra uppdatering(?) på grund av vissa grejer.. Jag är såå ledsen :( Hoppas ni förstår!:)

Men nu sitter jag i alla fall kollar på TV och myser, som man ska eller?!:P Men jag måste lägga mig tidigt(alldeles strax) för att imorgon måste jag gå up 6.00 för att det är Hemkunskap som första ämne, i en annan skola och jag ska mötta upp några!<3 Jag tror det bir Påsk-bakelser!

Ni får harre bra!♥

P&K


Kommentarer
Postat av: ClaraS

Hoppas du får en super bra fredag!

2012-04-20 @ 08:55:06
URL: http://topelite.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vinna usa twisted bikini?



Det är superduper enkla regler!



http://danamisaghi.blogg.se/2012/april/vinn-usa-bikini.html#comment

2012-04-20 @ 18:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0