HEMMA-NIICE



Jag sitter i soffan och kollar på "förhäxad". Idag är jag hemma och tar det lungt, niice!:) Igår var en toppen dag! Jag och Klara körde "Laserdome" och det var skit roligt!:D  Sen åkte vi hem till släkten och käkade hemma-gjorda-hamburgare, eller kalkon! HeHe! Efter middagen gjorde jag(med hjälp av några vuxna) en stoor jordgubbstårta till Klaras låsas pappa Lee som fyllde 40 år! tårtan vart såå god<3
Idag ska ju någon få titeln-DAGENS BLOGG, men ingen har anmält sig... :( Jag får väll bara ta en blogg som jag tycker om.....

ehhhe..

lardigteckna.blogg.se

Denna tjej, Ellinor ritar sjukt fina teckningar, en natur-begåvning! Jag vet att det finns fler som henne, men jag valde bara en person:)
Men nu ska jag göra något frukost aktigt, så harre bra!

P&K mee♥

image description
(gammal  bild:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0