GOD MORGON!

 

GOD MORGON VÄRLDEN!

Jag är fortafarande hos Klara♥ men ska kanske åka hem idag eller imorgon, har ingen anning :)

Jag kollade om någon har kommenterat och sagt att dom är med i DAGENS BLOGG, men ingen är det.. blir lite ledsen, och jag ska utse vinnaren imorgon ju :( Men aja..
På min och Klaras design-blogg händer saker förfullt! Vi har en tävling där också-DAGENS BLOGG! På blogresponse.com har vi lagt in en "annons" och då står det om vår blogg och att vi har en tävling-DAGENS BLOGG- alltså, på starsidan! :) Men ingen har kommenterat där heller, varför? För er som inte vet vad bloggen heter och vill veta det,
kamandadesigners.blogg.se
:)
Där bloggar vi om design, mode men också om vardagslivet.
Är det någon som vet hur man gör  en header? Inte lägga upp en header på bloggen utan att göra en! Om du vet hur man gör en eller vet någon som vet hur man gör en header kommntera detta inlägg! Skulle bli super glad!:D♥(beöver hjälp med det:)
Ví ska hitta på något riktigt roligt idag har jag och Klara bestämt, så det så!<3

Ni får ha en bra Onsdag(?)
P&K mee and Klara♥


Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

Tävla om ett par skor, klicka här: http://shoemania.se/2012/march/tavling-vinn-ett-par-skor.html

2012-04-11 @ 15:42:33
URL: http://shoemania.se
Postat av: Anonym

Hej skoj att du var med i Dagens blogg hos mig, mycket uppskattat ^^,

Vinnaren hittar du här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-5.html#comment

Är det inte du får du gärna anmäla dig igen. KRAM

2012-04-11 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0