FRÄSCH-OCH FORTFARANDE INGET APRIL SKÄMT!?

Hej alla goa bloggläsare! Sitter framför datorn och kollar efter några snygga sommar skor. Jag vet att det kan vara lite för tidigt men det finns ju redan nu snygga sommar skor!;) Kom nyss ut från duschen, så skönt! Jag kom på att jag glömde visa min nya platttong som är perfekt till att platta luggen med så det tänkte jag göra nu!;)
En fråga bara:
Har ni påsklov denna vecka(börjar imorgon) eller veckan efter den? Jag har veckan efter denna vecka.. Jag får stå ut i 4 dagar till, det är ju långfredag på fredag, Niice!
Nu ska jag kolla kläder, göra i ordning det sista och mysa framför tv:en!
Ha en trevlig söndags kväll!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0