DAGENS PLANER:

God morgon! har nu sovit gott? hoppas det! Jag står och väljer kläder för denna ljuvliga, men också regniga dag! Jag, Sofia och Baffy ska åka till Söder och kolla på bio, The Hunger Games! Ska bli as kul! Dom ska komma runt 10 som dom kommer säkert om ett tag. Jag fick ju ett bio kort av moster i påskägg så nu går det kortet till användning;) Men biljetterna kostar 110:- kr, brukar dom inte kosta 70:- kr för barn? Är det för att den är 2 timmar och lite mer eller för att den är ny? Aja, pengarna räcker i allafall, det är det som är bra! Efter dopet igår gick jag hem till Baffy och Sofia var redan där och då satt vi och planerade morgondagen(idag), vi gjorde också en läskigoch kort-film.. Senare kom Nicole och vi fortsatte med filmen, som ej är klar.. Det är jag som filmar(hela tiden), Sofia har "huvudrollen", det är hon som blir skrämd av Nicole och Baffy som är SPÖKEN!:D I första scenen skrattar jag ett läskigt skratt och första gången vi kollade på filmen vart jag rädd för mig själv, HaHa!:) Men mer om filmen kommer sen.
Klockan är nu: 09.51 så jag måste skynda mig på, mitt hår är en ända stor tuva så jag måste borsta, borsta, borsta, och jag som är hår-öm!:(
Nu få ha en toppen dag!
P&K mee and my stupid hair!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0