10 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG+LITE OM IMORGON:




1. Jag har aldrig träffat min pappa
2. Sen jag var 2-3 år har jag haft atopiskt eksem
3. Jag ÄLSKAR ballerina kakor med nougat i<3
4. Jag är SUPER mörk rädd
5. Det bästa jag vet är när någon håller på med mitt hår<3
6. Mitt favorit klädesplagg på sommaren är HAREM BYXOR<3
7. Jag gillar inte att ha lugg nu!
8. Jag har några saker jag älskar mest i hela världen:
Min mamma, min nalle och min familj!<3
9. Mina favorit bloggar:P :
Juliahofsweden.blogg se, victoriaheisterkamp.blogg.se och simonis.blogg.se!<3
10. ALLT ÄR SANT! :D

Nå? Nu fick ni reda på lite grejor!:P

Jag ska åka till stan med mamma snart och kolla efter kläder och lite små skit!:D
Jag måste hitta något som jag kan ha på mig imorgon, för imorgon är det en viktigt dag! Jag berättar mer om det sen!;)

P&K mee and my room cleaned up, so far!;)


Kommentarer
Postat av: Ida Jääskö

Dagens blogg på bloggen - va gärna med!(:

2012-04-13 @ 12:40:18
URL: http://idajaasko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0